ardei cu varza

si cu morcov si telina. la saramura.

sunt muraturile mele preferate cam de cand imi aduc aminte. bunica le face cam tot de cand imi aduc eu aminte. daca ma intrebati, ardeii astia intra in top 3, langa salamul ei de biscuiti si dulceata de cirese amare.

eu n-am pus niciodata ardei d’astia la murat; nu pentru ca n-as fi vrut, ci pen’ ca nu stiam cum. da’ am prins-o pe bunica la bucuresti si n-a mai scapat. am luat notite si la anu’ v-arat unii pusi de mine.

astfel, se ia o bunica din moldova, se aduce la bucuresti, se roaga impartasirea cunostintelor in ale muraturilor si, bineinteles, se ajuta cu drag. pe langa toate astea, se iau ardei, varza, morcovi, telina. cantitatile variaza in functie de cate borcane/bidoane/butoaie aveti chef sa umpleti. cu saramura cica-i treaba simpla, la fiecare litru de apa se arunca 50 gr de sare. si aia-i treaba! 🙂

ardeii sunt senzationali, or sa fie numa’ buni de mancat in doua saptamani, adica fix cand ma-ntorc eu din concediu. nu tre’ sa ma credeti pe cuvant, mai aveti timp sa puneti. 🙂

Leave a Reply

