cel mai picnic ever!

cu toata modestia de care mi-s in stare (si nu-i putin lucru), precizez ca m-am inhamat, dupa lungi insistente si linguseli (recunosc ca a fost placut 🙂 ), sa pregatesc un picnic pentru 6 persoane, dintre care 3 masculi ce se anuntau destul de flamanzi.

noi, fetele, ne-am fi descurcat lejer cu guacamole, creveti, tarta cu ciocolata, perele in sos de vin si briosele cu praz; ei nu. carne! carne! carne! si uite-asa, pe modelul ‘vrei carne, carne-ti dau’, s-a nascut un soi de ‘mancarica’ cu pulpe de pui (vreo 14 la numar), niste carnati bine afumati, multe rosii si pasta de gogosari (pentru care ii multumesc mamei), morcovi, ardei, ceapa, dovlecei, cuscus si toata dragostea de care mi-s capabila. 🙂

pen’ ca mi-s asa dragi toti, am hotarat chiar sa nu cumparam paine si-am pus repejor de doua focaccia: una cu masline verzi (pentru mofturosi) si-o alta cu ierburi si usturoi, pentru cei mai normali dintre noi. 🙂

briosele cu praz, ceapa si emmentaler au iesit primele si-au parfumat frumos bucataria pana tarziu in noapte (respectiv pan’ pe la vreo 3..).

tarta cu ciocolata a fost provocarea si totodata surpriza placuta; asta daca scoatem din ecuatie intamplarea nefericita in care juma’ din crema a ajuns pe mine, pe jos, pe aragaz si putin pe pereti (nu, nu intrebati..).

perele in sos de vin (sau di-vin, ca sa v-o spun pe aia moldoveneasca) au fost parca mai bune decat alta data; sau poate-mi era mie prea pofta.

cu mustaciosii treaba a mers rapid, numa’ ce i-am tras putin in wok; ‘sosul’ din patrunjel, usturoi, ceapa verde, ulei, sare si lamaie a rulat, ca de fiecare data. daca ma intrebati pe mine, a fost un fel de regina balului. 🙂

s-au mai intreprins, asa, la misteaux, niste guacamole si ceapa rosie pentru nachos si inca-mi pare teribil de rau ca n-am apucat sa fac si salsa aia cu rosii coapte de care am vorbit o saptamana intreaga.

aaa.. era sa uit. a mai fost un rest de cuscus pe care l-am pus la inmuiat intr-o zeama in care au fiert doi piepti de pui si-o ceapa; pieptul a fost mai apoi fript fara mila, peste el s-au aruncat rosii, dovlecei, ardei si mai-sus-numitul cuscus si-a mai iesit un fel de mancare.

altfel, la mogosoaia a fost liniste si bine, iarba verde, buda curata. 🙂

recomand, musai cu prieteni.

ca de obicei, pentru poze multumirile merg la Lori! 🙂

One thought on “cel mai picnic ever!

  1. Pingback: tarta de ciocolata « Hi! My name is Alexandra…

Leave a Reply

